به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

تأمین منابع مالی فاینانس و SBLC

تأمین منابع مالی فاینانس و SBLC

اگه بخواییم توی یک خط تأمین منابع مالی فاینانس و SBLC رو تعریف کنیم، باید بگیم که تأمین منابع مالی یعنی:« مدیریت، ایجاد و مطالعه درباره‌ی منابع مالی، امور بانکی، اعتبار، سرمایه گذاری، دارایی ها و بدهی ها و… که همگی سیستم های مالی را تشکیل می‌دهند».

به عبارت دیگه، تامین منابع مالی (فاینانس) به معنای تحقیق و مطالعه این ابزارهای مالیه. بعضی از کارشناسان، تامین منابع مالی فاینانس و SBLC به سه بخش کلی تقسیم میکنن.

تامین ‌مالی عمومی، تامین مالی شرکتی و تامین مالی شخصی و البته تامین مالی اجتماعی هم به تازگی مطرح شده.

• تامین منابع مالی عمومی (Public Finance)

دولت میتونه با نظارت بر تخصیص منابع، به جلوگیری از شکست بازار، توزیع درآمد و ثبات اقتصادی کمک کنه.

بودجه‌ی این برنامه ها، معمولا از طریق مالیات تامین میشه. وام گرفتن از بانک ها، شرکت های بیمه و سایر دولت ها و سود حاصل از سهامِ شرکت های دولتی هم به تامین مالی دولت کمک میکنه.

علاوه بر این، هزینه گمرک در بنادر، خدمات فرودگاهی و امکانات دیگر، جریمه ناشی از نقض قوانین، درآمد حاصل از صدور مجوزها و گواهینامه رانندگی و فروش اوراق بهادار دولتی نیز از جمله منابع برای تامین مالی عمومی هستن.

• تامین مالی شرکتی (Corporate Finance)

کسب و کار ها با استفاده از ابزارهای مختلف برای تامین مالی استفاده میکنن؛ از سرمایه گذاری های سهامی گرفته تا ترتیبات اعتباری.

مثلا یه شرکت ممکنه از بانک وام دریافت کنه یا یه خط اعتباری تامین کنه. مدیریت بدهی هم میتونه به گسترش و توسعه یک شرکت کمک کنه تا در نهایت سودآورتر بشه.

کسب و کارهای نوپا ممکنه سرمایه خودشون رو از سرمایه گذاران فرشته یا فروش درصدی از مالکیت شرکت تامین کنن، اما شرکت‌هایی که چندین سال قدمت دارن، ممکنه سهام بیشتری رو به فروش برسونن یا اوراق قرضه شرکتی بیشتری رو منتشر کنن.

در جولای سال 2016، روزنامه Gannett گزارش داد که درآمد خالصش در سه ماهه دوم، 3/12 میلیون دلاره و 77٪ نسبت به درآمد خالص در سه ماهه دوم سال 2015 یعنی 3/53 میلیون دلار، کاهش یافته.با این حال، با توجه به خرید مالکیت گروه رسانه ای North Jersey و مجله Media Group در سال 2015، روزنامه Gannett مقدار زیادی درآمد خالص رو در سال 2016 به خود اختصاص داد و تونست درآمد کل خودش رو سه درصد و به مبلغ 8/748 میلیون دلار افزایش بده.

• تامین مالی شخصی «خصوصی» (Personal Finance)

برنامه ریزی تأمین مالی شخصی معمولا شامل تجزیه و تحلیل وضعیت مالی فعلی فرد یا خانواده و پیش بینی نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت و تدوین و اجرای یک برنامه برای برآورده ساختن اون نیازها، با توجه به محدودیت های مالی فردی میشه تأمین مالی شخصی، یه فعالیت بسیار شخصیه که به شدت به درآمد فرد، شرایط زندگی، اهداف و خواسته های اون بستگی داره.

در کل ماجرا خیلی ساده‌ست. همه چی به خودت بستگی داره!

ما در دفتر استانبول یکی از تامین کنندگان منابع مالی هستیم که برای ارائه‌ی خدمات و مشاوره به تُجّار، تولیدکنندگان و سازندگان آماده‌ایم تا بتونید به راحتی و با کمترین نرخ بهره به فعالیت های تجاری، تولیدی و ساخت‌وساز خود ادامه بدید.

شرایط گروه سرمایه‌گذاری پورش در بخش تامین منابع مالی فاینانس و SBLC به شرح زیر است:

دریافت و پرداخت وام ها به‌صورت ارزی «یورو» از اروپا

بازپرداخت یک تا پانزده ساله

نرخ بهره ۶ درصد سالیانه

پرداخت به حساب در خارج از ایران هم مقدور است

با امکان تبدیل به ریال و انتقال به ایران از طریق صرافی