به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

دستورالعمل پخت فریلنسر

دستورالعمل پخت فریلنسر

امروز با دستورالعمل پخت فریلنسر با شما هستیم، پس وقت رو تلف نکنید و از همین الان در پی یافتن مواد لازم باشید!

اول از همه برای اینکه یه فریلنسر کاربلد داشته باشیم باید بدونیم توانمندی و مهارتای مختص به خودش رو برای ارائه به مشتری های احتمالیش داشته باشه!

رئیس خودت باش

فریلنسرا معمولا هروقت که بخوان کار میکنن که این خودش یه مزیت حساب میشه! با این‌حال وضعیت فریلنسینگ همیشه گل و بلبل نیست و مشکلات خودش رو داره که توی مطالب آینده بطور مفصل بررسی میکنیم!

یکی از فاکتورهای انتخاب شغل اینه که بدونیم «در موقعیت فعلی، چقدر امنیت شغلی داریم؟!»

با ظهور اینترنت و پیشرفت وب، فعالیت فریلنسرا بیشتر شد. این موضوع اینقدر چشمگیر بود که امروز اصطلاحی به اسم Freelancer Economy یا اقتصاد فریلنسرها یا اقتصاد آزادکارها شکل گرفته.

توسعه‌ی اینترنت و فناوری اطلاعات، از دو طریق روی توسعه‌ی اقتصاد فریلنسری تاثیر داشته:تکنولوژی‌های ارتباطی، فرصت کار از راه دور و ارسال و دریافت پروژه‌ها به صورت غیرحضوری رو افزایش داده و به همین واسطه ظرفیت انجام کار هم افزایش پیدا کرده.

با توسعه‌ی تکنولوژی اطلاعات، ده‌ها فعالیت جدید مثل: خدمات امنیت وب، طراحی وب و توسعه اپلیکیشن ها شکل گرفتن که در ذات خود، استعداد و پتانسیل زیادی برای کار فریلنسری دارن!

در قدمِ بعدی، بعد از اینکه مهارت و شغلش رو انتخاب کرد، باید از طریق یه برنامه مربوط به کسب و کار ، سایت های اینترنتی یا حتی از طریق صفحات مجازی، کارش رو معرفی کنه!

وب‌سایتایی وجود دارن که به افراد این فرصت رو میدن تا فرد موردنظر، مهارت و نمونه کارهاش رو اونجا ثبت کنه تا کارفرمایان بتونن اونارو براساس نیازای مجموعه خودشون انتخاب کنن!

اونا میتونن توی همه‌ی شبکه‌های اجتماعی کارشون رو معرفی کنن، اما داشتن یه پروفایل لینکدین یه چیزِ دیگه‌ست چون به عنوان یه رزومه آنلاین برای اونا عمل می‌کنه.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کارفرماهای حرفه‌ای از لینکدین استفاده می‌کنن، چون منبع خوبی برای پیدا کردن کارای انجام شده توسط یه فریلنسره!

هر فریلنسر باید یه شماره موبایل یا شماره تلفنی که مختص به کارش باشه داشته باشه تا بتونه در اختیار کارفرماش قرار بده؛ البته یه کارت ویزیت با طراحی مناسب هم میتونه توی دریافت پروژه‌های متعدد برای اونا به کار بیاد!

و درآخر بهتون تبریک میگیم!

فریلنسر شما آماده‌ست…نــــوشِ جان!

دیگه وقتشه تا از طعمِ شیرینِ حرفه‌ای بودن، نهایتِ لذت رو ببرید.

دستورالعمل پخت فریلنسر