به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

صنعت ابزار آلات برقی و دستی

 

 

درباره صنعت ابزارآلات برقی و دستی بیشتر بدانیم 

 

ابزار آلات برقی و دستی یکی از مهم‌ترین تولیدات ساخت بشر است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

ابزار آلات  کاربردهای بسیاری در صنایع ساختمانی، نجاری، آهنگری، تعمیرگاه‌ها، کشاورزی و باغبانی، صنایع خدماتی و سایر مشاغل دارند. ابزار آلات  انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از ابزار آلات  برقی، ابزار آلات  شارژی، ابزار آلات  بادی، ابزار آلات  باغبانی و ابزار آلات  دستی.

ابزار آلات  برقی، به دلیل سرعت به‌کارگیری، در بین سایر ابزار آلات  محبوبیت بیشتری دارند. مهم‌ترین ابزارهای  برقی عبارت‌اند از انواع دریل، مینی فرز، انواع سنباده، جوش لوله‌های پلاستیکی و… .

ابزار آلات  شارژی نیز طرفداران خاص خود را دارند. از ابزار آلات  شارژی می‌توان به پیچ‌گوشتی شارژی اشاره کرد که بر اساس عواملی همچون نوع باتری و ظرفیت باتری متفاوت است.

ابزار آلات  بادی که یکی دیگر از اقسام ابزار آلات  است که بر مبنای خصوصیاتی مانند متوسط مصرف باد یا ابعاد دستگاه، مصارف مختلفی دارد. از جمله ابزار آلات  بادی می‌توان به کمپرسور هوا و منگنه‌کوب بادی اشاره کرد.

ابزار آلات  باغبانی یکی دیگر از انواع ابزار آلات  است که کاربردهای بسیاری در امور باغبانی و کشاورزی دارد. اره بنزینی، علف‌تراش بنزینی و قیچی باغبانی نمونه‌هایی از این گونه ابزار آلات  است.

ابزار آلات  دستی نیز پرکاربردترین ابزار آلات  است. از این ابزار آلات  در تعمیرات کوچک خانگی و تعمیرات تخصصی در صنایع مختلف استفاده می‌شود. جعبه بکس‌های مختلف یکی از مهم‌ترین نمونه‌های ابزار آلات  دستی است که در کلیه مشاغل فنی کاربرد دارند.

در کشور ما صنایع کوچک و بزرگی وجود دارد که با استفاده از دانش و تخصص ایرانی تلاش می‌کنند، ابزار آلات  با کیفیتی به بازار عرضه کنند.

ما در صنعت ابزارآلات کجا ایستاده‌ایم؟

گروه بازرگانی بین المللی پورش سرمایه‌گذار و پشتیبانی کننده واردات و صادرات ابزار آلات برقی و دستی و ارائه‌دهنده هر گونه خدماتی برای راه‌اندازی واحد صنعتی در این زمینه است. 

اگر در هر یک از این زمینه‌ها کار می‌کنید یا قصد دارید کسب‌وکاری مرتبط راه‌اندازی کنید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند. 

ابزار آلات برقی و دستی
ابزار آلات برقی و دستی