به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

تامین و توسعه سرمایه گذاری

 

شرکت‌های سرمایه گذاری

 

شرکت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی هستند که از طریق تأمین مالی، سرمایه گذاری، شناسایی و جذب فرصت‌های جدید و مشاوره در تأمین ماشین آلات، مواد اولیه یا یافتن شرکای تجاری، به رشد و توسعه سازمان‌ها کمک می‌کنند. 

 شرکت‌های سرمایه‌گذاری با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متخصص در حوزه سرمایه گذاری، راه‌اندازی و مدیریت انواع مختلف صنایع و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، متخصصان مجرب در زمینه واردات و صادرات و… به شما کمک می‌کنند تا بازدهی مناسبی روی منابع خود کسب کنید.

 برخی خدمات شرکت‌های سرمایه گذاری شامل تحلیل و مشاوره کسب و کار، تهیه طرح کسب و کار، ارزش گذاری، مشاوره تأمین مالی، تحلیل و مشاوره اقتصادی، مشاوره بازاریابی، مشاوره بازرگانی و واردات و صادرات و… است. 

 

گروه پورش وتامین و توسعه سرمایه گذاری

حوزه کاری اصلی ما در گروه بازرگانی بین المللی پورش همانطور که در عنوان این گروه مشخص است، تامین و توسعه سرمایه گذاری است. 

کاری که تیم پورش تا به حال انجام داده و هم اکنون هم انجام می‌دهد تأمین سرمایه‌های داخلی و خارجی برای حوزه‌های تولید، ساختمان و بازرگانی است.

 فعالیت تخصصی ما یافتن حوزه‌های قابل سرمایه‌گذاری و جذب و اختصاص سرمایه برای آن‌ها و در نتیجه کمک به اشتغالزایی و تقویت اقتصاد غیرنفتی، پا گرفتن صنایع جدید و استفاده از پتانسیل‌ها و منابع طبیعی کشور   است. 

موارد دیگری که در لیست خدمات این گروه می‌بینید همگی حوزه‌هایی تولیدی یا بازرگانی هستند که متخصصان ما قبلاً در آن‌ها کار تخصصی انجام داده‌اند یا آن را برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌دهند. 

تامین و توسعه سرمایه گذاری
تامین و توسعه سرمایه گذاری
تامین و توسعه سرمایه گذاری