به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

کلینیک سازمان ها چیست؟

 

درباره کلینیک سازمان ها چه می‌دانیم؟

کلینیک سازمان ها به ساختار سازمان‌ها مربوط می‌شود. ساختار سازمان‌ها مثل بدن یک موجود زنده هستند. ممکن است بیماری‌های مختلفی این ارگانیزم‌ها را دچار مشکل کنند. برای مثال ممکن است حوزه مالی یک سازمان دچار مشکل شود یا بخش فروش و بازاریابی بیمار و ناکارامدی داشته باشد. ممکن است بخش بازرگانی خارجی آن دچار خطر شود یا تولیدش دچار مشکل باشد. حوزه‌های مختلف بدنه یک سازمان هر یک ممکن است درگیر نواقص و نارسایی‌هایی شوند.

کلینیک سازمان ها می‌تواند برای هر معضلی که در یک سازمان اتفاق می‌افتد، مراحل تشخیص، درمان و دوران نقاهت برنامه‌ریزی و اجرا کند.

درست مثل اینکه اگر بیماری وارد کلنیک شود مرحله اول تشخیص بیماری است، در کلنیک سازمانی هم ابتدا مشکل تشخیص داده می‌شود. متخصصان در کلنیک سازمانی تشخیص می‌دهند که اشکالات سازمان مربوط به کدام بخش آن است.

سپس کلنیک سازمانی تیم متخصص خود در آن حوزه را به کار می‌گیرد و به آن سازمان معرفی می‌کند یا اینکه در نقش مشاور به آن بخش از سازمان کمک می‌کند.

 مثلاً برای سازمانی که در بخش مالی مشکل دارد، متخصصان مالی اعزام می‌شوند تا به آن بخش سازمان مشاوره دهند یا حتی بخش اجرایی کار را بر عهده گیرند و مشکل را برطرف سازند.  

 

کلنیک کسب و کار گروه پورش 

 

کلینیک سازمانی حوزه جدیدی است که در دنیا شکل گرفته است. گروه بازرگانی بین المللی پورش  قصد دارد که این کلینیک را برای نخستین بار در ایران راه‌اندازی کند.

کلینیک سازمان ها
کلینیک سازمان ها
کلینیک سازمان ها