به گروه بازرگانی بین المللی پورش خوش آمدید.
ایران - تهران
ترکیه - استانبول

مدیر باهوش محبوب

مدیر باهوش محبوب

یه مدیرِ خوب هیچ‌وقت خودش رو پشت در اتاقش حبس نمی‌کنه؛ بلکه برای موفقیت و پیشرفت پروژه‌های گروهی، با بقیه کارمندهاش در تعامله! اینجاست که #هوش_هیجانی در عرصه‌ی #مدیریت ، نقش پررنگی رو ایفا میکنه. برای اینکه یه مدیرِ باهوش و محبوب باشید ما هم قصد داریم توی این پست ۸ ویژگی‌ای که هوش هیجانی رو در مدیران نشون میده به شما معرفی کنیم.
???
? #سازگاری و #وفق_پذیری
? #مثبت_نگری
? #نوآوری و #ابتکار
?توانایی #حل_اختلافات
? #پیشرفت حرفه‌ای
? #همدلی
?قابل #اعتماد بودن
? #تفکر و #خوداندیشی

??‍????‍?
? #سازگاری و #وفق_پذیری
همکاران‌تون رو تشویق کنید تا با همدیگه بهع تبادل نظر بپردازن. باید بدونید که ایجاد تغییرات ممکنه باعث آزار کارمنداتون بشه، توی این موقعیت از اونا بخوایید راه‌حل‌هایی رو که به ذهنشون میرسه بیان کنن!

? #مثبت_نگری
وقتی دریا طوفانیه، این شمایین که باید سکان‌دار کشتی باشید تا مسافرین بی دلهره به مقصد برسن! توی شرایط حساس به اعضای گروهتون کمک کنید و دیدگاهی فراتر از اون موقعیتِ سخت، داشته باشید!

? #نوآوری و #ابتکار
راهی برای پیشروی امور پیدا کنید، با خلاقیت و ابداع روش‌های جدید سعی کنید شوق همکارانتون رو در جهت پیشرفتِ کارها افزایش بدید.
⚪ @PoureshCo
? توانایی #حل_اختلافات
همه‌ی افراد گروه باید حق اظهارنظر داشته باشن و بدون نگرانی نظرشون رو بیان کنن.
با قرار دادن افراد گروه در موقعیت رویارویی و رفع مشکل، توانایی اون‌هادر تصمیم‌گیری و حل مشکلات افزایش پیدا میکنه!

? #پیشرفت حرفه‌ای
تینا فِی، نویسند موفق برنامه Saturday Night Live میگه که یه مدیر خوب، مدیریه که بااستعدادترین‌ها رو انتخاب و استخدام می‌کنه اما سد راه پیشرفت اونا نمیشه!
مشخصه خانم «فِی» هوش هیجانی بالایی داره!

? #همدلی
همدلی فقط به معنی شنیدن حرف‌های اونا نیست بلکه باید کاری کنید افراد گروهتون احساس کنن حرف‌هاشون برای شما مهمه و درکشون میکنید.

? قابل #اعتماد بودن
اعتماد فقط این نیست که افراد گروه رازهاشون رو به شما بگن بلکه با ایجاد یه محیط صمیمی که در اون اعتماد دوطرفه وجود داشته باشه، افراد گروه احساس می‌کنن که با شما راحتن و شما ازشون پشتیبانی می‌کنید.

? #تفکر و #خوداندیشی
از خودتون #انتقاد کنید و علاوه بر اون از اطرافیانتون بخوایید تا با #نقد رفتارهاتون شمارو به چالش بکشن، اون‌وقت نتایج رو تحلیل کنید و از اونا برای بهبود عملکردتون، نهایت استفاده رو ببرید.